Informare departament daune Comsig Automobile

Pentru detalii referitoare la informatiile de mai jos va rugam sa contactati direct responsabilul de daune al Comsig Automobile, telefon: 0745236082

In perioada actuala de limitare a interactiunilor sociale, asiguratorii recomanda ca procesele de anuntare a daunelor, deschidere dosare de dauna si constatare a pagubelor sa se desfasoare la distanta.
Astfel, toti asiguratorii pun la dispozitia clientilor posibilitatea de a deschide dosare de dauna fie on-line pe site-urile proprii, fie prin intermediul call center-ului.
Aceasta procedura este in avantajul dvs. deoarece nu mai trebuie sa va deplasati cu autovehiculele in punctele de constatare si nu mai sunteti nevoiti sa intrati in contact cu alte persoane in punctele de constatare.
Ceea ce trebuie sa retineti este ca pasii standard de avizare si solutionare a dosarelor de dauna raman neschimbati:
1) Avizare dauna la asigurator, 2) Efectuare constatare, 3) Intrare in service pentru reparatie, 4) Solicitare accept reparatie (se ocupa service-ul), 5) Efectuare reparatie, 6) Solicitare accept plata (se ocupa service-ul), 7) Ridicare auto din service
Porsche Asigurari:
https://claims.porschebank.ro/ro (se pot incarca si poze pentru avarii minore, clientul primind apoi nota de constatare)
sau telefonic la.: 0755.067.008 si 021.203.11.41
Generali:
https://www.generali.ro/daune/auto/
sau telefonic, la nr. de tel.: 031.222.27.70
Uniqa:
https://www.uniqa.ro/daune
sau telefonic la nr de tel: 0374.400.400
Allianz Tiriac:
https://www.allianztiriac.ro/ro_RO/persoane-fizice/proces-de-dauna/dauna...
1. Clientii care vor face notificarea online, vor trebui sa selecteze “autoturism nedeplasabil”. Selectia se face in pasul 2 din modulul de programare la constatare din notificarea online, completand informatiile legate de Judet, localitate si adresa unde este localizat vehiculul
2. Clientii vor fi contactati de catre inspectorul constatator pentru a efectua constatarea daunelor
3. Clientii trebuie sa detina urmatoarele documente:
• Carte de identitate; Permis de conducere sofer, Declaratie privind evenimentul, Certificatul de inmatriculare, Imputernicire (daca este cazul), Act politie/constat amiabil, Copie polita RCA vinovat (daca este cazul), Alte documente, dupa caz
4. Clientul trebuie sa urmeze instructiunile primite de la reprezentantul Allianz-Tiriac
5. Dupa finalizarea constatarii, clientul va primi pe e-mail nota de constatare cu care se poate prezenta la service in vederea efectuarii reparatiei
6. Dauna poate fi avizata si telefonic la nr de tel.: 021.201.91.80 sau 021.201.91.81
Omniasig:
https://www.omniasig.ro/
sau telefonic la nr de tel: 021.9669
La avizarea daunelor AUTO, veti fi informat despre posibilitatea efectuarii constatarii prin mijloace electronice. In situatia in care doreste constatare clasica (la centru constatare) va fi necesar sa:
- aveti toate documentele necesare pregatite
- asteptati in masina inspectorul de dauna si sa limitati contactul direct
Constatare si evaluare initiala:
- Inspectorul constatator va efectua constatarea prin mijloace electronice
- Programul centrelor de constatare va fi ajustat astfel incat numarul de persoane prezente in acelasi timp in centru sa fie diminuat (pauze de minim 30 minute intre constatari, limitarea numarul de constatari programate in acelasi timp astfel incat sa se evite aglomerarea spatiului si reducerea la minim a contactului cu persoanele prezente).
- Efectuarea constatarilor pentru dosarele CASCO prin autoconstatare client (ACOC) similar cu procedura si conditiile existente in cazul dosarelor RCA.
- Eliminarea limitelor stabilite si aprobate in cadrul Procedurilor de lucru existente in acest moment in cadrul Directiei Daune pentru toate tipurile de activitati ce se vor efectua prin mijloace electronice (ACO,ACOC, video constatare, reconstatare, IPR, ILE, etc).
Asirom:
https://www.asirom.ro/daune-online
sau telefonic la nr de tel: 021 9599, L - S intre 6:00 – 22:00; 021.777.95.99 - duminica intre 9:00 – 17:30
La sectiunea dedicata Daune Online veti gasi pe website si un scurt video care explica cum trebuie completate corect formularele. Website-ul Asirom este mobile responsive, asa ca atat formularele cat si materialele video, pot fi completate si vizualizate de pe orice tip de dispozitiv - desktop, telefon mobil, tableta. Tot in pagina de Daune Online gasiti detalii cu privire la informatiile si documentele necesare avizarii unei daune, precum si reteaua de service-uri partenere Asirom. Materialele video sunt disponibile si pe canalul de Youtube Asirom.